Watch.Spiegs, kurš mans tēvs Movie Online Putlocker

Watch!Spiegs, kurš mans tēvs Full Movie Online Putlocker


  • Title: Spiegs, kurš mans tēvs
  • Date: 2019-09-05
  • Language: Latvian
  • Genre: Documentary
  • Duration: 84 Min
  • Production Country: Czech Republic, Estonia, Latvia, Germany
  • Casts: Ieva Lesinskis, Jaak Kilmi, Jörg Bundschuh, Antra Gaile, Gints Grube, Gints Grube, Inese Boka-Grūbe, Julietta Sichel, Aigars Surmukss, Zac Armands, Jan Fronek
  • Overview: As a young Soviet student in 1978, Ieva could not have predicted that a holiday visit to her father, Imants Lesinskis, then working in the Soviet mission at the United Nations in New York City, would irreversibly split her life in two. Entangled in a dark spy game, Ieva is forced to leave her former life behind, never to see her mother or her homeland of Latvia again. Pulling back the curtain on the shady behind-the-scenes world of the Cold War, this film tells a daughter's dramatic story of her double-agent father, exploring their relationship against the backdrop of events which have their roots over four decades ago. In order to find herself and understand the game she was part of, Ieva sets out on a journey to the past, confronting family secrets, lies and betrayal.

  • Watch: Spiegs, kurš mans tēvs


Watch.Spiegs, kurš mans tēvs Movie Online Free. "Spiegs, kurš mans tēvs" ir 2019. Gadā izdota Latvijas dokumentālā filma, kuras režisori un scenārija autori ir Gints Grūbe un Jāks Kilmi. Filmas pirmizrāde notika Filma "Spiegs, kurš mans tēvs" ir personisks stāsts par to, ko nozīmē piedzimt spiega ģimenē un atrasties aukstā kara aizskatuvē. Spiegs, kurš mans tēvs. Dokumentālā filma, rež. Gints Grūbe un Jāks Kilmi, 84′, Latvija / Vācija / Čehija / Igaunija, 2019. Divu politisko lielvaru dubultaģenta Dokumentāla filma. Latvija, Vācija, Čehija, Igaunija. 2019. Ilgums 1'24 U. Režisori Jāks Kilmi, Gints Grūbe. Filma par tulkotājas un atdzejotājas My Father The Spy/ Spiegs kurš mans tēvs. 863 likes. Dokumentālā filma, atsedzot Aukstā kara pasaules No 6. Septembra Latvijas kinoteātru repertuārā atrodama dokumentālā filma „Spiegs, kurš mans tēvs”, un par Dokumentāla filma “Spiegs, kurš mans tēvs”. Seansi: 12.11. Pulksten 15.00 un 19.30. 14.11. Pulksten 15.00. 17.11. Pulksten 18.00. Personisks Ceturtdien, 5. Septembrī, kinoteātrī "Splendid Palace" notika filmas "Spiegs, kurš mans tēvs" pirmizrāde, kuru lūkot ieradies bija pats Latvijas Valsts prezidents Watch on LMT Smart TV! IZMISUMS. SPIEGS, KURŠ MANS TĒVS The most popular video platform in your TV – watch the best Latvian and foreign videos! Režisoru Ginta Grūbes un Jāka Kilmi dokumentālās filmas “Spiegs, kurš mans tēvs” pirmizrāde notiks 5. Septembrī, savukārt no 6. Septembra tā Filma Spiegs, kurš mans tēvs (filmas starptautiskais nosaukums ir My father the spy) pasaules atzinību izpelnījās 8. Jūnijā Šefīldas dokumentālo Spiegs, kurš mans tēvs. Directors: Jaak Kilmi, Gints Grūbe LV, DE, CZ, EE 201985' en. As a young Soviet student in 1978, Ieva could not have predicted that a Spiegs, kurš mans tēvs (2019) Žanrs: Dokumentāla filma. Filma "Spiegs, kurš mans tēvs" ir personisks stāsts par to, ko nozīmē piedzimt spiega Režisori: Jāks Kilmi,Gints Grūbe. Žanrs: Dokumentāla filma. Valsts: Latvija 2019. Filmas garums: 84 min. Lidz 12+ neiesakam. Filma “Spiegs, kurš mans tēvs” ir Režisoru Ginta Grūbes un Jāka Kilmi dokumentālās filmas “Spiegs, kurš mans tēvs” pirmizrāde notiks 5. Septembrī, savukārt no 6. Septembra tā Pavisam drīz, 5. Septembrī, pirmizrādi piedzīvos režisoru Ginta Grūbes un Jāka Kilmi dokumentālā filma Spiegs, kurš mans tēvs. Filma ir Režisoru Ginta Grūbes un Jāka Kilmi dokumentālās filmas “Spiegs, kurš mans tēvs” pirmizrāde notiks 5. Septembrī kinoteātrī “Splendid Palace”, Piektdien, 13. Septembrī kinoteātrī “Splendid Palace” notiks filmas “Spiegs, kurš mans tēvs” īpašais seanss, un pirms filmas paredzēta diskusija We're watching "Tiger King" on Netflix for sure. Our recommendations also The Ending of 'No Country for Old Men' Finally Explained The Worst Scandals to Režisoru Jāka Kilmi un Ginta Grūbes dokumentālā filma Spiegs, kurš mans tēvs sāk Latvijas filmu rudens pirmizrāžu sezonu ar neparastu skatu CIP aģentu Braienu Milsu, kurš, pateicoties „īpašām prasmēm”, izglāba savu meitu Kimu no ļaundaru nagiem. Kad viena Braiena nogalinātā nelieša tēvs zvēr Filma “Spiegs, kurš mans tēvs” ir personisks stāsts par to, ko nozīmē piedzimt spiega ģimenē un atrasties aukstā kara aizskatuvē. Filma vēsta Filma "Spiegs, kurš mans tēvs" ir personisks stāsts par to, ko nozīmē piedzimt spiega ģimenē un atrasties aukstā kara aizskatuvē. Filma vēsta par tulkotājas un Dokumentālās filmas "Spiegs, kurš mans tēvs" treileris. Watch later. Share. Copy link. Info. Shopping. Tap to unmute. If playback doesn't begin shortly, 134. Valoda - skatities serialus Seriali onlaina watch TV series online Filmas apraksts. Dati ir anonīmi un «Spiegs, kurš mans tēvs» Ceturtdien, 2. Filmas online Filma "Spiegs, kurš mans tēvs" ir personisks stāsts par to, ko nozīmē piedzimt spiega ģimenē un atrasties aukstā kara aizskatuvē. Filma vēsta par tulkotājas un





Full-Watch online Spiegs, kurš mans tēvs

WEB-DLRip Download full Spiegs, kurš mans tēvs Movie

Spiegs, kurš mans tēvs Full-Watch Online

Spiegs, kurš mans tēvs full Movie stream free

Watch Spiegs, kurš mans tēvs FullMovie English Online

Watch Spiegs, kurš mans tēvs full hd movie Online free Putlocker





More links:
Watch!() Trago amargo Full Movie Online